9 Mart 2015 Pazartesi

Kimi öptüğüne dikkat et-Yorum

 

Mükemmel bir jennifer kitabıyla daha karşınızdayım arkadaşlar..
Jenniferin kitaplarını ne kadar çok sevdiğimi beni takip edenler bilir.
Bütün serilerini severim.
Diğer kitaplarının yorum linklerini atıyorum.
Obsidiyen için Tık tık
melez için Tık tık


Kitap her zaman ki gibi bir kadın karakterin ağzından anlatılıyor.
Kızımız diğerlerin farklı olarak esas oglanla karşılaşmadan önce başka birine aşık yada öyle sanıyor.
Adamın adı zayne ve bunlar küçüklükten beri beraber yetişmişler .
Bu arada kızımız muhafızların arasında yetişiyor. 
Zayne de bir muhafız.
Ama bizim kızımız yarı muhafız yarı iblis o yüzden beraber olmaları yasak.
Kızımızda dogal olarak aşkını albine gömmüş ..
Ama aslında tek istediğ zayne yle beraber olmak.

Bu da yetmezmiş gibi kızımızın tüyler ürpertici bir yeteneği var.
Ruhu olan her şeyin ruhunu küçük bir öpücükle alabilirir.

Bu yüzden kızımız depresyonlarda kimseyle öpüşmemiş ve bunu dert ediyor.
Veeeeeeeee...
Bir gün görevdeyken sexi iblisimiz roth le karşılaşıyor..
Roth dan etkilensede iblis oldugu için uzak durmaya başlıyor ve bu karşılasmadan kimseye bahsetmiyor.

Ertesi gün birde ne görsün ...
Karşısında sexi iblisimiz..
İblisimizin bir amacı var...

Kızımız iblisler avlamaya çalışıyor.
Kızımız rothdan kaçmaya çalışsada sürekli roth laylayı kurtarıyor...
Ve böyece macera başlıyor...

Ben rotha aşık oldum arkadaşlar zayneden de hoslandım ama roth başka birsey ..
Kitabı okumanızı tavsiye edrim..
Puanım 4.5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder