8 Mart 2015 Pazar

Obsidiyen-Kitap Yorumu



Jenniferin bütün kitaplarına aşık olduğum gibi bu kitabada
aşık oldum.
Kadının hayal gücüne hastayım !!!
Nereden buluyor bunları anlamıyorum.
Hele bizim uzaylı diye bildiğimiz yeşil yapış yapış şeyleri
Sexi adamlara dönüştürmek nasıl aklına geldi bilmiyorum
ama iyi ki de gelmiş :D
Deamona aşığım!!!
Sexsi kaslı adonisli odun!!!
Tam benim sevdiğim erkek tipi :D
Kitapta deomanın oldugu bölümleri ağzınızdan sular akarken okuyacaksınız.
Ve bir yandan deamonun agzına bir tane çakasınız gelecek bir yandan da o 
agzı öpeniz gelecek (aynı kate oldugu gibi :D"

Gerçekten fotoda kat'ın dediği gibi bir herif su deamon :D
Neyse deamona bu kadar serenat yaptığım yeter kitaba değineyim biraz ..

Kitap her zaman ki gibi bir kadın kahramanın ağzından anlatılıyor.
Kızımız cadoloz inatçı kitap kurdu bir karakter.

Kızımız kasabaya yeni geliyor oturduğu yerde sadece bir tene komşuları var 
ve bu komşularını ziyarete gidip kapıyı çalıyor ve kapı açılınca birde ne 
görüyor karşısında kaslı bir göğüs ve karın kasları...
Tabi her saglıklı kadının yapacağı gibi dibi düşüyor.
Vee deamon ona lafı yapıştırıyor.
Ve kızımız kendine geliyor ..
Biraz konuştuktan yani dalaştıktan sonra gayet doğru bir karar verip 
Deamona gıcık oluyor.
Böylece meşhur atışmaları başlıyor..
Deamonun kızkardeşi var onun la kat yakın arkadaş oluyorlar.
Böylece macera başlıyor...
Bunlar karşılıklı birbirlerinden hoşlanıyorlar ama itiraf edemeyip 
Kavga ediyorlar tabi arada yaşanan tutku patlamalarıyla birlikte :D
Birgün kızımıza kamyon çarparken deamon kamyonu durduruyor 
böylece deamon sexi bir uzaylı olduğunu açıklamak zorunda kalıyor ve macera hız kazanıyor..
Bu kadar anlattığım yeter spoi vermek istemiyorum.

Jenniferin dili çok akıcı samimi bir dili var insanı iyi hissettiriyor.
Kat de aramızdan biri gibi ...
Jennifer uzaylılara yepyeni bir bakış açısı kazandırmış.
Tahmin edeceğiniz gibi artık uzaylılardan tiksinmiyorum :D

Serinin adı LUX ..
Bütün kitapları çıktı .
Bne yeni blog açtığım için simdi yorumluyorum.
Serinin kitapları sırasıyla şöyle.
1.Obsidiyen
2.Oniks
3.Opal
4.Köken
5.Direniş


Lux serisi dolu dolu 5 kitaptan oluşuyor.
Sırasıyla yorumlayacağım.
Puanım 4.5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder